måndag 3 november 2014

Leker lite med en app och funderar

Vad vill jag med mitt bloggande, varför använder jag inte kameran jag köpte av kära Lingonet, vill jag bo kvar på Hornsgatan eller ha ett litet radhus med täppa i stället, hur mår Oskar egentligen, blir vintern kall, vart hittar jag en sängkappa med 55 cm häng, kommer jag att få det fattigt som pensionär och när börjar egentligen Vampire Diaries igen!!!!!

Ja det är massor som yrslar runt i mitt huvud!

Inte så att jag grubblar men jag tycks ha svårt att riktigt koppla av

Medan tankevirrvarret fortsätter leker jag vidare med appen Aviary :)

IMG_0807

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Min mans farmor brukade säga: -tänk inte så mycket, det bara förbryllar :) charlotte från mollyvänner

    SvaraRadera
  2. hihi. Här rusar tankarna också. Du behöver choklad tror jag och så kanske beställa tid till något mysigt för dig själv. Ansiktsbehandling? <3

    Skickar lite kryapåsig-kramar till Oskar och jag vill resa upp och hälsa på.

    Tanterna katt här ligger och snarkar på safe avstånd från varann och jag ska ringa dig i morgon!
    kram

    SvaraRadera
  3. Har du kollat Ellos efter sängkappa? De har rätt mycket. http://www.ellos.se/hem/baddtextilier/sangkappor-och-tillbehor

    Om det inte skulle lyckas någonstans kan nog Cecilia sy en till dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. http://www.ellos.se/ellos-home/sangkappa-fredrika-hojd-55-cm/409390

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen - lutar lite åt Cecilia hihi
      Kram!

      Radera
  5. Det är inte klokt hur många frågor det kan finnas, och hur lite svar det finns. Jag är precis likadan...

    Ser du Vampire Diaries på TV? Säsong 6 har nyss börjat i USA, så då borde det inte vara så långt kvar kanske?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ah, såg nu att TV6 ska börja sända säsong 5 den 1:a februari.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack men jösses - det är ju en eeeevighet dit ;)
      Kram

      Radera
  7. Grubbla inte så mycket, lev livet är mitt råd och hoppas hoppas du blir kvar här på bloggen ....annars börjar ju jag grubbla vad det blev av dig.
    Kram Marika

    SvaraRadera