fredag 28 november 2014

Funderar vidare

Nu har det gått precis tre veckor sedan Oscar lämnade mig och en vecka sedan mina röda herrar flyttade in

När jag tittar lite i backspegeln förstår jag att jag hade det känslomässigt väldigt kämpigt även om jag försökte ta en dag i sänder. Men hösten var ovanligt grå i mina ögon och aldrig har jag varit så trött

Vem vill gå och vänta på att ens allra bästa lille vän ska lämna en

Nej det här är absolut inget tycksyndominlägg utan mer ett bokslut av en tid som passerat och i dag är jag glad igen

Så från oss alla – till er alla

page

Ha en riktigt skön helg!

6 kommentarer:

  1. Må den fina underbara Oscar ha en underbar vistelse i katthimlen!
    Det är oerhört tufft att leva med vetskapen om att tiden man har ihop är begränsad. Det tar på krafterna. Hoppas december blir den månad där inte bara ljuset kommer kommer åter utan även orken. Stor kram! Loo

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken tid ni fick tillsammans. Så kort. <3 Hoppas energin kommer tillbaka ordentligt. :)
    Här hemma äter vi räkmacka och sjunger i kör. Mer! Mer!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja det där att leva på lånad tid är inget som rekomenderas alls men jag känner mig mycket gladare nu Loo :) Om jag åt räkmacka skulle det garanterat stjälas is tället för att sjunga hehe. Thom fick en lite bit ost i går och det var smaskens <3 <3 <3
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Tycker det är både bra och strongt av dig att ta hem nya tassar relativt snabbt. Gällande tejp, rekomenderar jag Panduro, Tradera och Granit. Faktiskt har en hel del affärer Washitejp nuförtiden. Sen finns det underbara i olika webbutiker om du bara googlar. Jag är just nu i färd med att tejpa ett fat där de 4 adventsljusen ska stå! Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah tack snälla för tejptips å lycka till med fatet - inte för att det behövs du mästarinna av washitejp :)
      Kram!

      Radera
  5. Ja ibland är det bästa sättet att tackla saknaden; att det får flytta in nya glädjekällor.
    För som jag brukar säga - ett hem utan katt är bara ett hus.

    SvaraRadera