tisdag 28 oktober 2014

Min väckarklocka sover och nytt i garderoben

Det här med klockvridande hit och dit ställer till det för många - så även för min levande väckarklocka
 
Oskar är så trött så trött och jag saknar hans godmorgonpussar men det rättar väl till sig så småningom
 
Jag har inte lyckats sälja av mer än ett par plagg ur min digra garderob - har helt enkelt varit för lat för att fota och lägga upp annonser
 
Trots att jag sagt att jag inte ska in med något nytt innan jag rensat kunde jag inte låta den här glida mig ur händerna
 
 
 
Odd Mollys vackraste päls enligt min mening “Venus in Wool Coat” tror jag att den heter – rätta mig gärna om jag har fel!
 
Jag har redan dessa två i garderoben och någon av dem borde flytta så klart men vilken?????
 
#768ganymede fur coat
 
Ganymede in Fur Coat
 
#117 Todiefor Sherling hooded coat powder

To die for Sherling Hooded Coat

Vore lite kul om ni ville tycka till: sälja Ganymede eller Sherling?

Ha det fint i mörkret

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Den du köpt nu är snyggast av de tre tycker jag
    Röstar på att sälja Ganymede.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Wow vilka finingar! Ledsen gumman men jag tycker inte du ska sälja någon av dem!!:-)) sälj nåt annat istället!
    Tänk att få botanisera i din garderob!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på att sälja sterling

    Kram AnnaSC

    SvaraRadera
  4. :) vad roliga ni är. Just nu känns Adelas förslag bäst
    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Ja hon är klok den där Adela, men för mig hade Ganymede in Fur Coat åkt :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är ju rosor på den Hilde !
      Kram :)

      Radera
  6. Sälj inte någon!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hade inte vågat sälja någon! Tänk om du ångrar dig...

    //Kram Kerstin

    SvaraRadera
  8. Nej det är just det där med att ångra sig :o. Ganymede kan jag nog få tag i igen men Sherling skulle nog vara kört......
    Kram på er

    SvaraRadera