fredag 31 oktober 2014

Att försöka bota den förlamande tröttheten

Jag har aldrig tidigare aktivt försökt göra något åt den där abnorma  tröttheten som drabbar mig ungefär vid den här tiden varje år

I drygt en vecka har jag nu sett till att komma ut en stund mitt på dagen för att tanka ljus och i dag unnade jag mig en hel timmes ljuvlig promenad runt sjön

page

Vet inte än om det hjälper men jag blir i alla fall glad av att knalla omkring och titta på allt det fina och känna doften av jord och multnande löv

Hur gör ni för att hålla tröttman i schack?

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Mycket som du! Ut i dagsljus på dagen och helst solen sen dricker jag Fitline ett kosttillskott med allsköns vitaminer och mineraler. Tankar mycket katt och hundgos med och tänder mycket ljus!:-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tips om Fitline - antar att det inte skulle skada med lite tillskott!
      Kram !

      Radera
  2. Ja, utomhusvarande så mkt det går, sen äter jag middag mitt på dagen fast jag inte vill, för att orka eftermiddagen. Försöker sen hålla igång lite på kvällen, för sätter jag mig i soffan är det kört! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag försöker också ta en tur på lunchen och så boka in roliga saker. En bio, ett teaterbesök och ta hand om mig.
    kram och vi hörs snart. <3

    SvaraRadera