lördag 6 september 2014

Sover som ett barn

Att jag sedan i torsdags sovit så fantastiskt gott kan jag tacka mitt allestädes närvarande impulsiva jag för

I somras gick jag hastigt och lustigt in i en Sovabutik för att köpa ny kudde och hittade en härligt bullig dunkudde. En sån där som man nästan kan försvinna i eller bulla upp så att man får rejält stöd

Men innan man köper kudde måste man så klart provligga den och det blev dyrt ;)

Sängen där kudden provades var något av det skönaste jag vilat mina 162 cm i - oh lord så skön den var!

Helt galen är jag ju inte så jag provlåg ett par sängar till men det visade sig att den första var perfekt för mig.

I torsdags morse kom den äntligen men stackars Oskar tyckte inte alls att det var nödvändigt med något sängbyte. Tvärtom blev det alldeles för mycket stök så han gömde sig raskt under ett bord med hellång duk

IMG_0645

Inte förrän allt var på plats insåg jag att man vänt änden med den fula skylten ut mot rummet

Var inte helt säker på att de inte kulle skina igenom sängkappan när den kommer på plats efter tvätt så jag baxade runt hela ekipaget

Här fortsätter solen att skina och när tvätten är avklarad ska jag ut och gå i mina reafyndade

bild (4)

Halva priset på ett par Asics från vårens modeller och jag går som på moln :)

Jag försökte ju med Easy Tones tidigare men vi blev tyvärr aldrig riktigt vänner så jag sålde dem vidare ganska snabbt

Ha en fin dag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar