torsdag 4 september 2014

Blogglusten tillbaka?

Baske mig om det inte börjat rycka lite i fingrarna :)

Jag tömde mobil och padda på bilder och fick plötsligt lust att redigera några

Alltid en början……..

Efter att ha varit i stort sett osminkad sedan i juni har jag börjat intressera mig för hur jag ser ut och till och med experimenterat lite med skuggor och ljus i ansiktet

Blev också väldigt mycket piggare av det här

bild (20)

bild (21)

bild (22)

Totalt skitjätteless på mitt bleka sommarhår slängde jag i en intensivtoning från Casting och jag är verkligen nöjd!

Dessutom har jag kapat av drygt en decimeter och det gjorde verkligen skillnad

Jaha det var lite egodiverier så här på torsdagseftermiddagen och det kändes riktigt bra

Kram på er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Kul att det börjar klia i fingrarna igen. Själv kör jag med minimalt med datortid på fritiden denna veckan. Det kan bli för mycket ibland, men nu vilas det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Och kul att se dig :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul och vad snyggt det blev.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Superkul om du vill skriva lite mer igen! Har saknat dina trevliga inlägg och blivit lite bortskämd med betraktelser från mina hoods i stan tror jag visst :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul om du börjar känna dig sugen igen! Har saknat dina inlägg! Och visst gör det något med humöret att fixa till håret!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. <3 Mysigt om du kommer igång igen! <3 Saknar din blogg!

    Kram från Kerstin

    SvaraRadera
  7. Härligt att ha dig tillbaka!
    Kram Marika

    SvaraRadera