tisdag 22 juli 2014

Mer före och efter och tack för ett supertips

Ibland blir jag så otroligt nöjd med mig själv ;)

IMG_0258

Jag handlar all min hudvård och makeup hos Skincity, Hudoteket eller Sephora vilka alla tre har suverän service

Med varje köp följer minst ett par prover och de har hittills legat i en enda röra i en kasse

Inte så himla praktiskt när man vill testa något eller ska ut och resa

Den här smyckesförvaringen kostade 99:- hos Glitter och funkar helt perfekt

Det finns lika många fack på andra sidan så jag har lite plats kvar

Fortfarande galet varmt på Hornsgatan och Kungen ligger i sovrummet framför fönstret med benen spretande åt alla håll och luftar magen

Klagade i ett tidigare inlägg över värmen och fick ett fantastiskt tips: ställ en PET-flaska med fruset vatten framför en fläkt så blåser det kallt

Och det gör det verkligen – tusen tack – jag skulle vilja krama dig !

Nu ska jag packa en rygga och se till att få sol och vatten på kroppen

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Smart! Själv älskar jag min lilla trälåda med glaslock :) Men nu börjar det bli mycket prov, så nu måste jag testa..
    Kram i värmen!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att det fungerar. Tyvärr har min fläkt nästan dött.
    Kramar och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej! If you still have the Odd Molly's Burning woman dress, I would love to buy it! I hsve looked it all over the place but no results. Email me if you are interested : sannakait@wippies.fi :)

    SvaraRadera