måndag 14 juli 2014

Före och efter

Inlägget skulle kunna handla om hur jag gick in till browbaren i Moodgallerian och kom ut med ögonbryn som ser ut som f…. efter att ha trådats av en synnerligen oskicklig människa :(

Jag rekommenderar däremot starkt ett besök hos tjejerna på Sephora på Biblioteksgatan – de är urgulliga och vet vad de gör

Men det är ett helt annat före/efter jag tänker på

IMG_0152

Smått chockad satt jag plötsligt på golvet när min snyggpall i köket utan förvarning gav upp

Min svanskota var inte alls glad och det tog ca 1 månad av regelbundna övningar innan den var någorlunda ok igen

I går hittade jag en ersättare – inte lika snygg men förhoppningsvis av bättre kvalitét

IMG_0545

Fortfarande abnormt varmt på Hornsgatan och jag tycker synd om min lurvige sambo

Med jämna mellanrum spolar jag kallt vatten i badkaret för att kyla ner det och Oskar kan njuta av svalka en stund

Än så länge är dagen helt öppen när jag är klar i tvättstugan och det enda jag vet är att jag icke tänker måla på mitt skåp……

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Ta det lugnt nu när den ska testas. Dock ser den mer rejäl ut än den andra tycker jag. Vad fasen hände med brynen?

    SvaraRadera
  2. Ja du Hilde - brynen är en jävla röra :( Mycket tunnare än jag ville ha dem och ett hack i det ena. Nu får jag i ala fall träna på det där med brynskugga/penna......
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg pall. Typiskt DYI- grej för regniga dagar, som idag t ex. Fasen vad det vräker ned här... Kram till er båda

    SvaraRadera
  4. Oj då! Maroderade bryn är inte roligt alls! Jobbar man på ett sånt ställe ska man väl kunna sina saker? Tur det växer ut! Kram

    SvaraRadera
  5. Om du vill ha mer svalka så sätt en PET-flaska med fryst vatten framför bordsfläkten. Det svalkar.

    SvaraRadera
  6. Snyyyyyggg pall!! Varifrån??=)

    Kramis
    A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhléns bara 299:- :)
      Kramar

      Radera