fredag 18 juli 2014

Ett snabbt “godmorgon”

Så mycket morgon är det ju inte längre men vi tar det väldigt lugnt är på Hornsgatan

Hett som i helvetet trots att det är ganska mulet så i eftermiddag blir det bad

Väldigt länge sedan jag la upp en dagens

IMG_0546

Jag älskar mina Ldir och vill ha fler

Ångrar att jag inte köpte dem i färgen fuchsia medan de ännu fanns kvar i butik – någon som har ett par fina 38:or att sälja?

Det var allt för nu – hoppas ni har det fint!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Snygging där! Visst är de sköna, skorna alltså. De förökar sig snabbt, haha..

    SvaraRadera
  2. Å så FIN du är!! Toppsnygg kombo som jag gillar!:))

    Puss till dig och Oskar=)
    Adela

    SvaraRadera
  3. Så somrig och fin du är!
    Ha en fin dag med dito bad :)
    Kram Loo

    SvaraRadera
  4. Men nu gjorde du mig väldigt sugen på ett par! så snyggt med dessa till den vita klänningen! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Du är finfin, men hur snygga skorna än är, ser det lite varmt ut i detta vädret? Kram

    SvaraRadera