söndag 13 juli 2014

Back to normal och reaköp

Haft två fantastiska veckor på mitt älskade Mallorca medan Kungen tillfälligt bott hos sin gamla familj

IMG_0241

Att Kungen är galet nöjd över att vara tillbaka i sitt eget kattfria revir är inte att ta miste på :) Han tvättar mig och kurrar kelet och måste absolut vara i samma rum som jag

Jag längtar tillbaka lite för jag är välsignad med en semesterfamilj bestående av en massa sköningar från olika länder och jag saknar småpratande vid poolen och lättsamma middagar med mycket skratt och värme

Vist har jag reashoppat en Molly men bara en

#473 Mamarazzi shopper litemilitary

Mamarazzi shopper till halva priset känns helt ok

IMG_0539

Att dessutom fynda ett mobilfodral i skinn för 50 spänn när jag slarvat bort det förra gör mig riktigt ordentligt nöjd :)

Alles in ordnung alltså – jag dricker kaffe framför datorn och Kungen sover under skrivbordet

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Fint fynd. Väskan är fin!

    Och måste vara härlig för Kungen att få komma hem igen- och träffa dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att semestern blev lyckad, och att allt är i sin ordning igen för Kungen:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi måste ju ha varit på Mallorca samtidigt verkar det som. Trodde aldrig jag skulle återvända till samma ställe, men flygrädslan mår tydligen bra av igenkänningsfaktorn.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trevligt att ha dig tillbaka här och jag förstår att Kungen njuter i sitt egna kungadöme. Kramar
    Ps. Fint fyndat

    SvaraRadera
  5. Gillar väskan mycket jag med:) Kram<3

    SvaraRadera