torsdag 12 juni 2014

Ja….hrm..hihi….reashoppat

Visserligen två span som jag väntat med till rean men jag borde ju inte fylla på innan jag sålt av

Jaja två vita skapelser från Mathilde till 40% rabatt har hittat hit

#261 Remix blouse white 

Jag har “alltid” velat ha en vit Remix men låtit bli eftersom den egentligen inte är optimal på min kropp men nu bestämde jag mig för att högaktningsfullt skita i det

Jag har den sedan tidigare i duvblått och gillar den så……….

#327b Evergreen dress white

…………att en vit 327:an klänning skulle hit visste jag så fort den kom

Lite mer anmärkningsvärt är kanske att ett inköp av ny kudde resulterade i beställning av helt ny säng från Carpe Diem ;)

Kom äntligen till skott nu när Sovabutikerna har kampanj och det ska bli så himla skönt att bli av med min gamla!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Ja, jag har inte ens tittat åt reorna....vad har hänt?

    Men fina kap du hittat. Och 327 klänningen är fin. Är väl inte så fin i passformen på mig heller, men jag har flera sedan tidigare och gillar dem ändå :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. haha en helt ny säng:)!!! bra säljare där? Visste inte att Mathilde börjat REA. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Av en kudde bidde det en säng, suveränt och dessutom snygga reafynd.
    Reafyndat lite själv och fullpris är totalt borta för min del.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Haha...Din kudd-sänghistoria är underbar! Det är härligt att livet inte alltid är förutsägbart :-)
    Snygga fynd du har gjort från Mathilde. Jag tycker alltid att det finns plats för vita blusar i garderoben :-)
    Kram

    SvaraRadera