fredag 6 juni 2014

Här här ni mig

Inte ofta nu för tiden och jag undrar om det finns någon kvar som tittar in?

Det blir liksom inte av att jag bloggar – håller mest till på Instagram och FB

Det beror till stor del på att det är lite mycket extra allt fortfarande särskilt på jobbet

Om ni vill följa mig på Instagram heter jag för enkelhetens skull @hornsgatansros

Jag lägger ut mer bilder på Oskar än mig själv :)

IMG_0451

Sötnosen!

Pigg och glad än så länge så medicinen verkar fungera bra även om den här bilden kanske inte var den lämpligaste att illustrera pigg

IMG_0511

En dagens flankerad av Oskars silkespapper från Skin City, en virkad råtta och i bakgrunden hans nya sele

Vi ska ut i skärgården i sommar och för att jag ska kunna ta med honom ut måste han vänja sig vid selen

Går sådär – han vill mest leka med den …….

Hoppas ni har en fin nationaldag

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Har haft en finfin nationaldag! Pöss o kram!

    SvaraRadera
  2. Fina ni är !,
    Kram från vinglig ipad

    SvaraRadera
  3. Fina är ni båda två- och ja, jag kollar in här!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag kikar absolut in även om jag är kass på kommenteringsdelen, ska dock skärpa upp mig där. Vad kul att kungen ska få gå i sele :o) Min erfarenhet är dock att det kräver tålamod och ännu lite mer tålamod. Vet med min Bosse, det var fjäsk och kamp och tid som krävdes men en dag så gick det plötsligt hur bra som helt så håller tummarna för er. Kram!

    SvaraRadera
  5. Och jag gillar din stass, cool och ser helskön ut!

    SvaraRadera
  6. Jag kollar också:) Ni är lika fina båda två…
    Kram

    SvaraRadera