fredag 13 juni 2014

Dagens klipp

Eller jag hoppas ju att den ska vara ett klipp för jag har inte testkört den än

IMG_0529

En liten batteridriven resetandborste för 49 :-

Om den så bara håller en semester är jag ganska nöjd :)

Orkar inte dra med mig min vanliga eltandborste men tycker att jag inte känner mig riktigt ren om jag bara använder vanlig borste

Annars är allt som vanligt: jag har ont i rumpan och katterna tolererar varandra

Har googlat en hel massa på skadad svanskota och förstått att jag ska promenera mycket så att blodflödet hålls igång och inte sitta på något hårt

Verkar klokt så jag har knallat omkring ordentligt ett par dagar nu och jag har absolut mindre ont när jag rör mig

Tyvärr stelnar jag till och får ont även när jag står upp vilket är lite dumt eftersom det inte funkar inte att ståjobba heller

Har alltså varit hemma några dagar och hoppas att det ska vara uthärdligt på måndag

Det var det hele – sköt om er!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Hej ser att du gillar Odd Molly, jag har två fantastiska plagg som inte är använda!
    Om du är intresserad? Maila mig :)
    lo.ella@hotmail.com
    Mvh

    SvaraRadera
  2. Det är tråkigt att ha ont, hoppas det bättrar sig snart. Och att gladborsten håller vad den lovar, Kramar

    SvaraRadera
  3. Usch, det är tråkigt att ha ont, hoppas det blir bättre snart och att Gladborsten håller vad den lovar, Kramar

    SvaraRadera
  4. Miss you och hoppas att svanskotan har läkt nu ordentligt. Fibula?
    kram!

    SvaraRadera