tisdag 27 maj 2014

Tjejmatte – jag har tjänat 646:-

Varit sugen länge på ett vitt linne med lite vidd i att ha tillsammans med mina vita haremsbyxor

Ni vet såna där riktigt fladdriga som är så sköna att ha heta sommardagar

Så klart har jag kikat på den här

bild

Supersöta Yolt tank från Odd Molly kostar 795:-

Men hur söt den än är passar den inte riktigt min kroppsform

Snokade runt på helt andra ställen och hittade:

bild

Så rätt på alla sätt! Bomull/viscose för 149:- hos Gina Tricot

En positiv biverkning av att ha en shoppingfri månad är nämligen att jag börjar ifrågasätta vad saker och ting kostar

Inte så dumt……..inte så dumt alls

3 kommentarer:

  1. Visst är det fantastisk när det går att spara så där mycket pengar:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina båda och såklart smart att ta det som passar dig bäst. Tjejmatte också när det är som bäst ;) Kramen

    SvaraRadera
  3. Aningens pris-skillnad ja! Och jag är också glad att jag vaknat upp och ser vilka sjuka pengar man kastade ut förr! Kram

    SvaraRadera