tisdag 13 maj 2014

Ren och skär okynnesshopping

Visst var det helt onödigt men de 13:50 jag spenderade på en nykomling känns bara så himla rätt

IMG_0427

IMG_0426

IMG_0425

Det är himla mysigt att komma ut i det kaffedoftande  köket på morgonen och mötas av den här violpensén som verkar trivas tillsammans med min gamla citronmeliss :)

Ja jag har en timer till – inte på – min kaffebryggare

Ni som inte har det borde testa – timern slår på femton minuter innan väckarklockan ringer så att doften hinner leta sig in i sovrummet

Clasa har små nätta och tysta timers – 3st för 69:-

Vardagslyx i sin prydno

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Ibland är okynnesshopping rent ljuvlig och helt ok när kostnaden är så liten.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag älskar kombinationen av det blå blommorna och det intensivt ljusgröna hos citronmelissen. Väldigt bra investering som jag gläds åt minst ett par gånger om dagen
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är förlåten;) Och vad smart med timern! Kram!

    SvaraRadera
  4. Blommor är välinvesterade pengar tycker jag. De sprider så mycket glädje.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bra shoppat min vän. :) Och superfina bilder.
    Ha en fin kväll,
    kramar
    <3

    SvaraRadera
  6. Riktigt riktigt klokt och väldigt väldigt fint inköp! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera