torsdag 29 maj 2014

Recension Foreo Luna

Jag är helt frälst :)

bildbn-zxbnzcx_thumb2

Jag köpte alltså den ljusblå som är för blandhy, den vita är för känslig och den rosa för normal hy

HÄR kan ni läsa inlägget jag gjorde när jag precis fått hem den

Den har alltså bott hos mig i knappt en vecka och jag kan så klart inte säga något om dess antiagingegenskaper än men…….

Sällan har jag känt mig så ren, mjuk och len

Jag har som alla andra med åren fått en tunnare och mer känslig hy och måste därför vara lite försiktig och låta bli att gnugga för mycket

De mjuka knopparna tillsammans med vibrationerna gör mig riktigt riktigt ren utan att skada det yttersta tunna hudlagret

Massagen jag får på köpet är dessutom underbar

Visst är nästan 1.500 mycket pengar men för min del känner jag att den är värd varenda krona och den kvalar in bland “bästa köp någonsin”

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt att du tycker så mycket om den. Nu blev jag även mer nyfiken:D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar liten rackare!! And little did I know när jag pillade på den på stan... Ska definitivt flytta hit! En vacker dag då jag känner mig...rik. Eehh whatever, denna måste min hy ha! Undrar om jag oxå ska välja blandhy eftersom jag har det (daah??) Jag kände faktiskt inte så noga på de olika piggarna på de olika färgerna. Så du är meganöjd?? Då tar jag dig på orden! Tack för tidig men ack så rolig recension av denna vibrator för kvinnoansiktet!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Men så kul vad nyfiken jag blev nu! Måste läsa på mer om denna känner jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Va roligt och skönt att du gillade den :-) Hade känt mig aningen skyldig annars, om du inte gillat den alltså. Själv ÄLSKAR jag min och jag ska definitivt köpa in den rosa snart. Mitt bästa hudvårdsköp på lång tid :-)
    KRAM!!

    SvaraRadera