måndag 12 maj 2014

Oskar bloggar

Hej alla fans :)

Jag förstår att ni saknat mig så jag sa åt Rosen att det måste vara många bilder i det här inlägget

Bara på mig så klart – inget tjafs med blommor eller annat oviktigt

Måste ju erkänna att matte sköter sig över förvänta bra – jag har fått två nya presenter den senaste veckan

bild (11)x

bild (23)x

bild (29)x

Först ett superhäftigt prasslig papper som är lika bra att busa med som att ligga och softa på

IMG_0380x

bild (54)x

Åsså kattongen!!!!!! Ååååå vilken lycka!

Nej det är klart att det inte heter kattong men jag tycker att det är ett rysligt bra ord – det är Josanne som hittat på det :)

Äntligen har Rosen förstått att jag inte riktigt gillar att klämma ner mig när den står upp

Nu är det ju helt perfekt även om det tog lite väl lång tid innan hon fattade

bild (43)x

Kanske fick jag kattongen för att hon skulle få ha sin fåtölj i fred men det spelar ingen roll – jag sover där när hon jobbar – pilutta

Kanske har jag varit lite väl ironisk men ni vet ju att jag tycker om henne – väldigt mycket

IMG_0364x

Hon e bra den där Rosen och om man kunde vinna pris för bästa kattgos skulle hon så klart få det

tassavtryck

4 kommentarer:

  1. Vilken tur du har både råtta och kattong!
    Snäll matte.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Alltså. What to say?? Du äger Oskar!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Åh Kattong! Världens bästa ord, Edward och Kaj hälsar så gott till Oskar!

    SvaraRadera