tisdag 6 maj 2014

Kors i taket jag har sålt ett plagg

Gudarna ska veta att det inte är en dag för tidigt och att skönheten som nu är på väg till Skåne borde följas av minst femtio till :o

170845608_62eb578c-06b8-4b64-9d0e-bdfcd241c00e

Min något friserade RR dress i storlek 1 som jag förgäves försökt byta till en 2 hamnar nu hos en kvinna som jag tycker mycket om och som kommer att bli väldans vacker i den :)

Egentligen har jag inte så svårt för att plocka ut de plagg som borde flytta men detta fotograferande tar emot något alldeles vansinnigt

Tag i krage måste dock tas för det är helt galet att ha en hopen jättefina plagg som bara hänger utan att få komma fram

Till helgen kanske????????

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Och som. Jag. Längtar!!! ;) Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hann in till Posten före sex så du borde faktiskt kunna ha den i morgon 😉
      Kramar

      Radera
  2. Jag tog ett rejält tag i rensandet innan flytt men det är som du skriver. Denna fotografering, den tar sin tid men det är skönt när det väl är gjort.
    På något märkligt sätt känns garderoben nästan större när plaggen är färre. Kombinationerna blir fler.
    Lycka till och kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du jag känner mig riktigt taggad nu efter att ha sagt det högt. Börjar senast i helgen 😀
      Kram!

      Radera
  3. Samma här. Har massor som ska väck men har inte riktigt orkat att organisera det hela....Kram!

    SvaraRadera