söndag 11 maj 2014

It ain’t over til the fat lady sings

Nej det är det verkligen inte – åtminstone inte på Hornsgatan

IMG_0358_thumb[2]

från tjugo………………………….

IMG_9780_thumb[2]

………………….till något färre ………………………

IMG_0431

IMG_0432

………till en svagt doftande ljuvlighetshög i en glasburk på sovrumsbyrån :)

Ovanligt pigg trots skitväder och det tackar jag ledig dag med lååååång sovmorgon och tidigt sänggående i går för

Att jag ser ganska strålande ut tackar jag Peter Thomas Roth för!

Hoppas ni haft en bra helg

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Jodå! Bra dag på tåg visserligen, men jag gillar ju att tuffa tåg:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! I morgon tackar jag PTR för det jag ser i spegeln :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara rosor! Tackar Peter varannan dag ungefär! ;)
    Kram Lotta

    SvaraRadera