söndag 18 maj 2014

Där fick jag allt

Jag som halvhånade Ryssvärmen men ägnade mer än en timme av gårdagens kanonfina eftermiddag åt inomhusjobb

IMG_0460

IMG_0462

Nu är det klart – det stora skoskiftandet - och visst blev det en kasse till Stadsmissionen igen

Tro det eller ej men min skogarderob minskar eftersom jag numera gör mig av med uppenbara felköp eller “mendeärjusåfina” som inte sitter bra på foten

Dessutom har jag tagit efter min Odd Mollystrategi – frågar mig om jag inte redan har något liknande och försöker även att hålla mig till reorna eller andra rabatterbjudanden

Det känns alldeles väldigt bra

Naturligtvis blev det helmulet strax efter två i dag på Hornsgatan och här sitter jag med mina nyfixade sommarfötter och hallen full av sommarskor

Ha!

5 kommentarer:

  1. Ja hur man än vänder sig har man arslet bak;) Men det ska ju bli jättefint i veckan så hoppet lever! Kram

    SvaraRadera
  2. bra jobbat vännen!
    Massa kram!

    SvaraRadera
  3. Men vad fan, byte av skodon har jag helt glömt bort. Nu blir det källaren nästa:)
    kram

    SvaraRadera
  4. Och det känns ju bara så BRA när vintern går ut och sommaren in! Bra jobbat;:-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Well done!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera