onsdag 7 maj 2014

Att njuta av det man redan har

Det är inte alls svårt bara man ser sig omkring och faktiskt tillåter sig att vara barnsligt glad över materiella ting

Varje morgon och kväll tittar jag en stund extra på det

IMG_0285

Mitt alldeles alldeles finfina påslakanset från Pip studio

IMG_0303

IMG_0304

Kan inte bestämma mig för vilken sida som är finast………..

IMG_0305

………och titta bara på de små klädda knapparna som örngottet stängs med

Känner mig lite lättare om hjärtat efter att ha satt ihop en bildmapp med ca femtio Mollys som ska säljas i FB-gruppen :)

Hoppas bara det går bra!

Kram på er

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

7 kommentarer:

  1. Så fint. Båda. :)
    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Det är inte illa att sälja 50 Mollys. Hoppas det går smidigt nu när du redan lagt ner så pass mycket tid. Pip är hur snyggt som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det har du alldeles rätt i! Njut av det vi har istället för att hetsa som galningar efter mer! Kram

    SvaraRadera
  4. Trodde det var Oskar du tittade en stund extra på ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men hejja dig!! Så otroligt duktigt av dig! Vet själv hur mkt jag skjuter upp det där o har tänkt mig ta några plagg då o då istf att stå där m typ 50! Men hehe den gick visst inte! ;) Bra jobbat! Och det där att vara glad för det man faktiskt har, inte hela tiden sukta efter det man inte har! Well said! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej, jag tillhör de där konstiga människorna som inte har Facebook. Kan man få se plaggen på din fina blogg istället? Kramar fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen Fia men reglerna i fbgruppen tillåter inte att man annonserar ut kläderna på fler ställen. Jag har inte lagt ut dem än och om du mig på hornsgatansros@live.se kan jag skicka över bildmappar till dig :)
      Kram

      Radera