fredag 2 maj 2014

Äntligen lite roligheter!

Gudarna ska veta att det inte är en dag för tidigt men det var nära att jag missade allt det roliga

Tänkte nämligen upprepa maratonsovningen och inte ställa klockan i morgon

Men det går ju inte an………

unnamed (2)

Då hade jag missat härligt mingel, intressanta föreläsningar, utlottningar av en hoper finfina priser och inte minst en sjujäkla goodiebag :)

Den shoppingfria månaden fortskrider utan några som helst problem och jag har inte varit och kommer inte att åka till Barkarby för att botanisera i Odd Mollys provkollektionsförsäljning

Och vet ni – det känns inte ens som en uppoffring ;)

Önskar er alla en skön fredagskväll – här blir det med största säkerhet kattgos, soffhäng och ett glas rött

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en fin dag imorgon....minns hur det trevligt det var förra året.
    Skulle Marika vara där...hälsa henne.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska absolut hälsa Marika om hon dyker upp.
      Kram

      Radera
  2. Yay vad roligt! Ha nu en underbar helg och njut. :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Hoppas du får en fin bloggdag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, svårt avis nu, helt ljuvliga föreläsare ju! Hoppas dagen blir till bleåtenhet, Kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas det var bra! Får väl vackert erkänna att den enda av föreläsarna jag känner igen är Ebba.....Kram

    SvaraRadera