tisdag 1 april 2014

Traderat lite

Nuförtiden köper jag bara något enstaka plagg med ganska stora mellanrum och helst från äldre kollektioner

Jag är inte heller villig att lätta på lädret hur mycket som helst – inte ens för ett drömplagg – så lite botad är jag nog ;)

#135 Betty Mae jumper cardigan powder

Betty Mae jumper cardigan kostade omkring 3.800:- när den kom - 2011 tror jag det var

Nu har den landat på Hornsgatan i perfekt skick för knappt 700:- inklusive frakt och jag är helt kär i den

Jag är nog powderdrottningen i själ och hjärta ändå?

Kram på er

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Bra fyndat powderdrottningen! Och grattis än en gång❤️

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du är nog fortfarande Queen of Powder:) Jag har svarat dig angående pigmenteringar med lite fler frågor hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Läcker! Grattis till köpet:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du kommer alltid att vara snyggaste powderdrottningen i mina ögon! Så klockrent köp. Och håller absolut med dig om köp nu för tiden, kär på samma strategi, så klart vi är lite botade, skönt :o) KramKram!

    SvaraRadera
  5. Så fin den är och du är verkligen powderdrottningen. :)
    Massa kramar finaste!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint köp, kommer att passa dig perfekt många dagar framöver, kan bli en favorit :-) Känner precis som dig, färre inköp men nog kan jag betala rätt bra för plagg som önskats länge. Har varit en dyr månad ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Oh loooove powder!!! Vilket kap du gjort! Helt perfekt, sånt blir man glad av!
    Bronzing some time soon?? ;) Haha!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Grattis till ett riktigt fynd!
    Jag är också lite botad... visst köper jag om jag hittar något jag verkligen vill ha. Men det är ganska sällan det kommer in något nytt.

    KRAM

    SvaraRadera