onsdag 16 april 2014

Tradera när det är som bäst

Det rasslade till i brevlådan här om dagen och innehållet i kuvertet var verkligen allt jag kunde önska

184499204_435fc861-4105-4f6e-bf6e-215083cd93ab

OBS! Bilden lånad av säljaren med hennes tillstånd

Mjuk och  luftigt sval med massor av kombinationsmöjligheter – alla mina otaliga koftor och blusar i powder blir perfekta kompisar till den nya sötnosen :)

Märket är Himalaya och hur jag än googlar kan jag inte hitta något på nätet så jag antar att deras kläder bara finns i butik?

Jag har sovit middag med Oskar, lagat mat och duschat – det får räcka för i dag

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Ser väldigt skön ut och färgen är supersnygg. Kram från "färglös" fniss...

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en klockren klänning till dig! Kul! KramKram!

    SvaraRadera
  3. Ser fin ut! Kul när det bara funkar så där superbra m Tradera!
    Kram från en powder-tjej till en annan! ;)

    SvaraRadera