fredag 11 april 2014

Till salu och den som spar han har……

……………en hel hög paket att hämta :)

Var ju tvungen att gå till Apoteket och eftersom jag verkar bli sämre för minsta lilla ansträngning passade jag på att gå in till mitt postombud också. Känns som om det inte spelar någon större roll för tillfrisknandet

IMG_0258

Härligt va :)

Supernöjd med innehållet i alla paket utom ett

Kestinet hjälper inte alls så jag får nog acceptera att det är ett ovanligt elakt förkylningsvirus som invaderat mig

 

IMG_0260

I den stora blå påsen låg två bloppisfynd – Pointelle LK i vintage berry och Smallville leggings i chalk

Båda finns redan här men min LK strl 1 är väl liten så jag ville ha en 2 och mina leggings använder jag så mycket att jag vill ha ett par i reserv

Ergo – här på Hornsgatan finns en kofta för mycket av denna modell så jag vill sälja min i storlek 1 – använd så klart men i bra skick

#233A LK pointelle cardigan vintage berry

Så om du behöver en Pointelle LK i vintage berry strl 1 – maila mig ett bud så får vi se hur det går

Ett riktmärke kan ju vara att jag betalat 600:- inklusive vanlig postfrakt för min begagnade i strl 2

hornsgatansros (at) live.se

3 kommentarer:

  1. Segt virus det där:( Kram❤️

    SvaraRadera
  2. Men vilken julafton du har haft. Hur funkar det med allergimedicinen?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul! Hoppas detta piggar upp lite!! :) Men öppna Skincitypakeyen mänska!! Jag vill se!!! :D
    Stor krya på dig-kram!
    Lotta

    SvaraRadera