onsdag 2 april 2014

Presentat mig själv

Jag brukar ju köpa något som jag verkligen vill ha till jul och till min födelsedag och den här gången slog jag till på två helt olika grejor

Det här har funnits några veckor hos Åhléns med 30% rabatt och jag har inte kunnat få det ur skallen

IMG_0226x

Ett riktigt glädjespridarset från Pip Studio

 

IMG_0227x

IMG_0229

I örngottet kommer min allra största och mjukbulligaste dunkudde att få gott om plats

Ska väl tillägga att presenten halvt om halvt hamnar i kategorin tröstköp

Förkylningen har tagit om och jag är sämre än någonsin :(

Glad dock att jag fick ändan ur och åkte in till Åhléns – det här var det sista som fanns kvar :)

Födelsedagspresent nr två är på väg i posten – kunde äntligen bestämma mig för vilken padda jag ville ha och hittade den hyfsat billigt i en dansk webshop

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

12 kommentarer:

  1. Åh, grattis så mycket och vilket totalt underbart påslakanset. Hoppas du kryar på dig snart, jag är också rätt hängig och det är verkligen inget roligt alls. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill bädda nu men måste ju tvätta först :) Nä fy Fabian vad det suger att vara så dålig!
      Kram

      Radera
  2. Vilken blommig dröm du har shoppat!
    Men vilken dum förkylning du har fått, hoppas du blir frisk snart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir galen snart - huvudet fullt av snor och hostar som värsta TBC-kliniken hehe
      Kram

      Radera
  3. Skicka gärna länken till den danska webshopen - jag är också i iPAD-stadiet :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer länk:
      http://www.proshop.se/IPAD-och-tablet.htm

      Radera
  4. Stort grattis! Klart man ska köpa presenter till sig själv. Det brukar jag också göra :-) De där påslakanen var verkligen helt ljuvliga. Kommer du sova som en prinsessa i :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Supergrattis i efterskott och vad bra att du ger dig själv presenter. :)
    Så finfint påslakan.
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Tja, det stod ju ditt namn på det hela liksom! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  7. Toppenfint köp...jag har underlakan som används i Thailand.
    Hoppas du snart blir bättre.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Men herrgud, vad har du fått tag på för nått elakt? Påslakanet är hur snyggt som helst, nu blev jag sugen..
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men skitbacillen då!!! :( Nu får du sköta om dig o krya på dig!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera