torsdag 10 april 2014

Nåt kul i brevlådan

Ärligt talat vänner – jag håller på att bli galen på min förkylning :(

Den vägrar ge sig och i dag är jag sämre efter att ha gått ner till ICA för att fylla på i kylskåpet i går – blir ju knappast frisk om jag inte äter!

Fick tips om att testa Kestine om det trots allt är så att jag är allergisk och inte har ett förkylningsvirus så det blir ett Apoteksbesök i eftermiddag

Som ni förstår tycker jag vansinnigt synd om mig själv men blev lite glad av det som landade på hallgolvet nyss

IMG_0253

Så läckra lurar som jag klickade hem via Lets deal för så länge sedan att jag glömt det

IMG_0255

Inget fel på ljudet heller så de är absolut värda sina 184:-

Sådärja – nu återgår jag till soffläge en stund

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Näe var träligt!! Det måste ju finnas något slut på eländet!! Som du förstår vet jag precis vad du pratar om :-/

    Minns inte när familjen var frisk senast...vill inte vara med om detta nästa år igen. Idag var första dagen i veckan som lilleman skulle få gå till dagis. Kl 09:30 ringer de, han hostar så de vill skicka hem honom. SUCK!! Hur sjutton ska vi föräldrar kunna sköta ett normalt arbete med all denna sjukdom, det är hopplöst. Sorry för att jag gnäller av mig här, blir lite lätt engagerad av ämnet ;-)

    KRAM till dig och massor av krya på dig tankar!

    SvaraRadera
  2. Men herrejisses, sitter den kvar än? Det låter inte klokt vad du ska få så det räcker. Hoppas det vänder snart och att du kan få må bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. ajdå din stackare inte kul att vara sjuk! Jättecoola hörlurar! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Usch och fy hoppas du blir frisk och kry snart.
    Krya på dig KRAM!
    Marika

    SvaraRadera
  5. Åh vad tradigt! Jag har varit hemma två dagar nu. Låter som en målbrottsgrabb. 😉 hoppas att det är på väg bort nu. Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu får det vara nog!! Bli frisk och släng bakterierna ut gm fönstret!! Din lilla eländiga stackare... <3
    Krya på dig-kramar Lotta

    SvaraRadera