lördag 19 april 2014

Mitt livs första och troligen enda

Låt mig presentera

IMG_0277

The tassel!

Det här mina vänner är stor ironi och en jättepudel

Jag har alltid fnissat åt dessa tofsar och tyckt att de varit löjliga men helt plötsligt kunde jag inte motstå den här lilla som dök upp när jag grävde i en diverselåda i en sybehörsaffär

Herrn i huset har inte upptäckt den än………

Det är så typiskt att jag går loss på detaljer innan själva basen är klar

Visst handlar det om sovrummet och det kommer mer

Må så gott!

6 kommentarer:

  1. Haha! Det är aldrig för sent för syndaren att vakna;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej herre gud ska man skratta eller gråta - en tassel liksom 😨
      Kram!

      Radera
  2. Hahaha!!! Tassels!! Myy good!! Rolig du! Är det den underbara lilla butiken på Hornsgatan vid Mariatorget sim typ har aaallt i sytillbehörsväg?? :)
    Får se im du får ha denna ifred...! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ja hahaha vet inte vad som tog åt mig😀 visst är det den affären - helt underbar Han som jobbar är humörmänniska och kan bara ganska oförskämd i bland 😉
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Kul att du trillade dit på en:))
    Kram

    SvaraRadera
  5. My God, har du blivit med tassel:) Vad säger kungen?
    Kram

    SvaraRadera