söndag 13 april 2014

Mer paketöppning

Med risk för stor besvikelse Lotta? kommer öppningen av paket från Skin City

pagedermal

Påfyllning av gamla trotjänare som alltid finns hemma – dessa går jag tillbaka till när jag testat något nytt som inte riktigt funkar

Eftersom jag har tråkigt, är lättpåverkad och behöver muntra upp mig slank det med något mer

68532_1

Bronzingkitet från Bare Minerals är som en härlig smällkaramell

Här var jag ett extremt lätt byte eftersom  mitt gamla solpuder var slut

Jag tänker nämligen inte sola ansiktet alls i år utan ge mig på mina solfläckar med lämplig produkt

Har inte lekt med det än – det får vänta tills jag känner mig bättre

Paketöppningen fortsätter – det finns två kvar :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Dermalogica har minsann några klockrena produkter, och en av mina favoriter finns på bilden ser jag :) Jag tror inte du blir besviken på The First Resort heller. Jag hade behövd lite av den i dag då jag är vit som ett lakan..
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Kör också Dermalogica. Mest för att dom har det där jag går på ansiktsbehandling. Och funkar gör det ju! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, men man måste väl inte alltid testa nytt ;-) Gamla favoriter ska man inte förakta!
    Jag har ju inget supermärke att luta mig mot när något annat inte fungerar utan jag återkommer till Boots No7 då. Det som jag började med när jag insåg att min hud kanske möjligen behövde något bättre än Apotekets miniderm....Och i ärlighetens namn så är de riktigt bra. Ska bli roligt att få jämföra dem ordentligt med någon av de märken jag funderar på att byta till nu.
    Jag velar mellan Exuviance eller Beauté Pacifique...Lutar åt det senare...tror jag ! Ska fundera lite till.

    Kram- och hoppas du blir frisk snart- men du har ju dragit så länge på det här så nog borde du träffa en läkare snart som tar lite prover?! Så du inte fått någon mykoplasma eller liknande...


    SvaraRadera
  4. Menar du mig?? Blir aaaldrig besviken på nåt som har med Skincitypaket stt göra!! :D Och du valde oxå The First Resortt av BM?! Magic! Love it fullständigt hela kitet!
    Krya på dig ännu mer..., kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Bra grejor förstår jag och hoppas nu bara du kryar på dig snabbt också, kramar

    SvaraRadera