torsdag 3 april 2014

Konsten att ta det lugnt

Ja den konsten måste jag verkligen praktisera nu annars får jag lunginflammation säger farbror doktorn

Lunginflammation verkar ju väldans onödigt att ha så nu stannar jag hemma från jobbet tills jag verkligen är frisk

Det är inte det att jag “måste” jobba – mina fantastiska kollegor håller undan det värsta – men jag gillar att jobba

Sålunda har jag nu laddat upp med glass, tre liter apelsinjuice och ägg

Gillar äggmackor nämligen

IMG_0232x

IMG_0233x

Kom och leeeek med mig – ser du inte att jag ålar runt och ligger söt som värsta kattungen…….

Åtminstone en i hushållet som är supernöjd med sakernas tillstånd :)

Dags att sova middag tror jag!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Ja ta det lugnt nu så skiten går väck! Äggmackor är aldrig fel:) Krya på sig ordentligt nu! Kram❤️

    SvaraRadera
  2. Usch, nä lunginlemigation (var det Pippi som sa så?) vill jag inte att du ska få. Se nu till att bli ordentligt frisk och busa med katten så att han inte går av på mitten:)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Krya på dig sötis och krama den där lurvpurveln från mig. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nä, det är verkligen inget att samla på, så ta det lugnt så skiten blir borta. Krya på dig kram!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig lunginflammation är inte att leka med, det vill man inte ha så ta det lugnt och se till att bli frisk.
    Kram på dig!
    Marika

    SvaraRadera