torsdag 17 april 2014

Gratisreklam ;)

Paket från Skin City på väg

large

Babors påskägg med samma härliga innehåll som julkalendern fast inte lika många

En 14-dagarskur med ampuller som fuktar, stärker och ger nytt liv till ett trött ansikte

Skin City har dessutom sänkt priset till 399:-

Ni hittar godsakerna här om ni är intresserade

Som extra knorr saxat ur dagens mail:

==================================

HANDPLOCKADE FAVORITER TILL DIG

Våra hudterapeuter har handplockat 10 favoriter som vi vill att du ska få uppleva. 10 produkter i miniformat som vi tycker är några av de bästa i sin genrer. Produkterna kommer i en härligt corallröd Skincity-väska.
Gåvan innehåller bl.a. rengöring från Maria Åkerberg, serum från Transderma, primer från Clarins, brun utan sol från Sensai, askungemask från Peter Thomas Roth och mycket mer. Du får även vår Skincitys The Sponge och nyheten Skincity The Hair Band som är vår egen superlyxiga bandå.
Vid köp av valfria produkter på Skincity för mer än 1000kr får du vår gåva, Värde: 1045kr. Gäller så långt lagret räcker.

==================================

Nu väntar ett nytt besök på apoteket för påfyllning av diverse nödvändigheter såsom hostmedicin och Resorb

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Trevligt!

    Förutom då att jag redan har beställt en laddning...hoppas att de lagt ned det extra ändå...vore ju en kul överraskning!

    Kram- och krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Aaahhh!!!! Står i valet o kvalet nu m Skincity! Shoppa loss för 1000kr o bunkra upp eller...?? Har många av gåvorna men tycker ju om dem så skadar inte m fler ..
    Vad tog du?? Berätta!!;)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag la till ett age smart skin kit från Dermalogica för jag vill prova fler produkter ur den serien :)
      Kram

      Radera
  3. Lovely! Jag slog till på samma erbjudande :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jamen såklart slant jag dit trots mitt åtdragna skärp runt plånkan! ;) Vilken karaktär va?! Jisses kommer gå i konkurs. Men snygg fattiglapp! ;) Det värsta är att jag har ju en meterlång lista kvar haha!! Bara att inse...hej jag heter Lotta och jag är en sminkoholist/hudvårdsholist!!!
    Kram fr Blåkulla

    SvaraRadera