lördag 12 april 2014

En riktig sötnos!

Åter till pakethögen

IMG_0258x

Undrar när webbshopen ska börja använda mailingbags och erbjuda frakt med Posten…………

Fruktansvärt resursslöseri med påse + stor kartong och irriterande att inte kunna välja fraktsätt

Färdignällt ;)

#640 All in blouse white

Innehållet får med beröm godkänt och jag är glad att jag tog en strl 2 eftersom en 1 hade suttit alltför tight upptill

Vågar knappt säga det men jag är på väg åt rätt håll

Med hjälp av pressade apelsiner, ingefära, vitlök och nässköljning med saltvatten – äckligt alltihop utom de pressade apelsinerna men det verkar ha givit resultat

OBS! Prova inte kombon riven vitlök och riven ingefära i apelsinjuice – det går faktiskt ner men riskerar att komma upp igen :o

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

8 kommentarer:

  1. Har också stört mig på de enorma kartongerna.
    Gillar också sötnosen!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt! Och senaste två paketen jag fått (med all-in dress i båda) har jag visserligen inte fått dem i den fina påsen utan bara inrullade i silkespapper men ändå skickas de in en kartong!!!! Skönt att du är på väg åt rätt håll! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja påsen är fin men inte värd att betala extra för:) Den blusen har jag också, köpt förra sommaren, perfekt att ha nu på sommarhalvåret. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Söt sommarblus! Men lustigt att den står under sommarnyheter på OMs egen webshop och Pernilla köpte den förra sommaren?? Makes no sense to me... Är den i mjuk bomull eller hård alltså utan stretch?
    Vill ju gärna va me när du öppnar Skincitypaket! ;)
    Ja vore väl på tiden för sjutton att du känner att det är något bättre iaf! Håller tummarna för dig att du blir frisk fort!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken fin sommarblus! Är den tight över axlarna eller bysten? Fundrar på att köpa en och behöver storleksråd. Ha en bra dag! /Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erika, nej den är inte tajt men jag är ganska liten med lite större byst så jag får då och då gå upp en storlek. Du kan lugnt ta din vanliga storlek.
      Må så gott!

      Radera
    2. Okej, tack så mycket för rådet! /Erika

      Radera
  6. Snyggelisnygg!!
    Visst är det kul med fina paket men jag hade hellre haft lägre fraktkostnad eller varför inte helt fritt?!
    Kramar

    SvaraRadera