torsdag 6 mars 2014

Premiär för vinterfynd

Ledsen att jag är så tråkig och att det inte blir så värst mycket skrivet här inne

Jag har inte alls den rätta knycken och far ganska illa av osäkerheten på jobbet tyvärr

====================

I morse sken solen och jag fick för mig att jag skulle klä mig vår

Kom sent till jobbet eftersom jag dels måste impregnera fotbeklädnaderna, dels leta fram ett par ljusa men varma leggings och dessutom klippa av spetsen på underklänningen som var för lång

Det senare utfördes med underklänningen på kroppen, under stress och med slö sax ;)

IMG_9196 

IMG_0105

Mathilde har sedan några månader tillbaka en pop up store i PK-huset och där har jag fyndat ordentligt i vinter

FiorentiniBakerstövlar till 70% rabatt till exempel :)

Och så två ljuvligheter till halva priset

page140306

Silky knit jumper och Silky knit skirt i powder

Produktbilderna är något mysko – plaggen har samma färg i verkligheten och färgen på kjolen stämmer bäst här

Nu ska jag testa att “tvätta” håret med bara balsam – kanske får jag ha hatt i morgon hihi

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att det är så osäkert med hur det blir på jobbet. Hittade du en 2:a i tröjan? Färgen är underbar! Hoppas det går bra med håret, och du måste berätta hur det gick.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Yay vilka fynd och tröjan vill jag ha till kjolen min. :)
    Ha en fin kväll fina du och hälsa luddmannen.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Förstår at ovissheten måste vara ett helvete. Taskigt att dra ut så länge på det.....Kram!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för dig att allt ordnar sig på jobbet.
    Kram Marika

    SvaraRadera