fredag 7 mars 2014

Oskar bloggar

Bäst jag hoppar in här igen för den där Rosen är alldeles gnällig och vill ingenting påstår hon

I onsdags kväll fick vi besök som bara klev in genom dörren utan att knacka först

Skitläskigt tyckte jag och sprang in under sängen. Tycker faktiskt att Rosen kunde ha sagt till att det skulle komma två små människor och en stor!

De var nog inte så farliga egentligen men jag är ju alltid lite misstänksam när det kommer någon jag inte känner

När de hade gått och jag vågade mig fram upptäckte jag att jag hade fått presenter!

IMG_0106x

Urdålig bild tycker jag men Rosen envisades med att både jag och råttorna måste vara med

IMG_0111x

Tack Emelie å Amanda!

tassavtryck

6 kommentarer:

  1. Vilka tjusiga råttor...vilken tur du har Oskar.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, hon kunde faktisk förvarnad dig. Sessan är lik dig och gömmer sig så fort det kommer någon. Jag ser bara möjligheter att tigga kattgodis. Kram från Sigge..

    SvaraRadera
  3. Söta råttor du fått:)
    Krama Rosen från mig!

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga råttor! Tiger och leopard! Inte illa:) Kram

    SvaraRadera
  5. Fina presenter ju! men en förvarning hade kanske varit på sin plats? Fniss...Kram till er båda

    SvaraRadera