lördag 1 mars 2014

Några timmar gjorde skillnad

Jag har inte varit riktigt glad sista tiden och inte haft lust att blogga alls

I dag fick jag några sköna timmar tillsammans med en röd och en turkos :)

IMG_0078

Butiksspaning, Vapianolunch och babbel fick mig på fötter igen :)

Ja jag ser ut som ett jäkla UFO men Moa är så himla fin på den här bilden så jag lägger upp den ändå

En lite sväng till Odd Mollybutiken var så klart nödvändig  men butiken är sig (tyvärr) inte lik.

Finfina Ulla och butikschefen Emelie finns inte längre kvar och man har stängt undervåningen

Det sista är väl ingen katastrof men butiken är sig definitivt inte lik utan sin gamla personal :(

IMG_0071

Hade ingen som helst lust att prova eller fota kläder – det får bli en bild på här snygga skyltningen i stället

Jag kom inte hem tomhänt utan med en stor påse från Indiska – fotar å visar i morgon för nu är det för mörkt

Snart blir det soffläge och kattgos samtidigt som jag njuter av Vampire diaries :)

Kram på er!

13 kommentarer:

  1. Men vad underbart att du fick dig en vitamininjektion med de härlige tjejerna. Njut av kattgos nu.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag behövde verkligen en pick me up :)
      Kramar

      Radera
  2. Fint att du fått uppiggande besök.....lite "trist" med Odd Molly-butiken.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du - mer än trist skulle jag vilja säga :)
      Kram

      Radera
  3. Vilken mysig lördag du haft! Jag hade inte heller tackat nej till Vapiano och butiksspaning med härliga vänner :-)
    Vad är det som gjort att OM-butiken förändrats så? Säljer de för lite? Och varför har båda två slutat? Tråkigt om stämningen försvinner i den fina butiken.
    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Besparingar - inte helt rätt väg enligt mig :(
      Kram

      Radera
  4. Fint. Goda vänner och god mat gör alltid susen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goda vänner är en nödvändighet och en gåva.
      Kramar

      Radera
  5. Blir glad av att höra att du är på fötterna igen!
    Härlig bild på er tre :-)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Den här vintern har inte alls varit kul men jag är fortfarande glad efter i går :)
      KRAM

      Radera
  6. Fan vad gött att få träffa dig! Och jag håller med om OM-butiken. Den servicen och mottagande man fick förut är inte densamma. Tyvärr....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fan va gött!!! Fortfarande glad och jag älskar bilden av oss - särskilt Moa
      Kram!

      Radera
  7. Så fina ni är på bilder och oj vad jag saknar dig kära ros.
    kram!

    SvaraRadera