fredag 28 mars 2014

Mitt första och enda?

Det ser faktiskt ut så just nu – att det här blir mitt enda köp från Odd Mollys vår och sommarkollektion?

#640 All in blouse white

All in blouse i white

Jag missade den helt förra sommaren och upptäckte inte dess storhet förrän bilderna började dyka upp i olika bloggar

Eftersom jag inte har provat den vet jag ju inte om den är värsta katastrofen på mig så jag håller tummarna

I dag är första dagen jag börjar känna mig någorlunda mänsklig – kan till och med andas hjälpligt genom ena näsborren

Häpp!

5 kommentarer:

  1. Köpte den förra året.....fin.
    Har hittills bara köpt en klänning....blir nog något från "summer".
    krya på dig.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Men oj, har du varit så dålig? Hoppas det vänder nu, och att blusen sitter som ett smäck.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh! Den är fin! Jag har den i svart och tycker att jag är störtsnygg i den så då är den ju så klart det på dig med:)
    Krya på dig raring!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fin blus som jag har helt missat! :)
    Hoppas verkligen du blir helt frisk nu i helgen!
    Kram på dig! Lotta

    SvaraRadera
  5. Kommer att bli jättefin på dig:) Har den i svart. Kram!

    SvaraRadera