tisdag 4 mars 2014

Mina tulpaner löper amok……..

…….och jag gillar det

IMG_0091

Jag uppskattar tulpanerna som mest när de börjar se ut som om de ska rymma

Det strama prydliga har aldrig riktigt varit min grej……..

När ovanstående stadium är passerat och de börjar se eländiga ut har de ännu några dagar kvar

IMG_0101

Väldigt händelselöst för tillfället men jag ser fram emot en kulig resa i mitten av månaden :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med när det gäller tulpanerna. Tulpaner på rymmen är snyggt:) Synd jag inte får träffa dig, men så länge det är som det är med maken vågar vi oss inte på någon längre resa..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill så gärna träffa dig igen men förstår absolut att ni inte vill åka någonstans just nu
      Kram!

      Radera
  2. Händer inte ett jota här heller. Har inte ett skrutt att skriva om! Men jag har ju lite tatuerande att se fram emot nästa fredag:) En heldag i Nora! Alltid något:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är rejäl inspirationstorka fortfarande men så får det vara ibland. Snälls ta bilder i Nora - du vet ju hur impad jag blev av rosorna.
      Kram!

      Radera
  3. Här är en till som håller med. Visst är det fantastiskt att tulpanerna fortsätter att växa?
    Vilket fint bord du har förresten. Kramar

    SvaraRadera
  4. Släpade gamla tegelstenar från ett rivningshus och använde glasskivan från ett gammalt IKEAbord :)
    Kramar!

    SvaraRadera