söndag 30 mars 2014

Hur många udda muggar behövs det på Hornsgatan?

Ja knappast så många som fanns i skåpet innan den här rensningen

IMG_0180x

Jag som har en stark hamstergen och älskar udda porslin måste då och då dela med mig till Stadsmissionen

Helt sjukt egentligen men dessa på bilden och lika många till väntar nu på nya ägare

Bäst tillägga att just muggar inte har rensats på sisådär femton år :o

Det är sol på Hornsgatan, tvätten rullar i maskinerna, morgongos är avklarat och jag dricker min tredje kopp kaffe

Inte så dumt

Inte så dumt alls faktiskt

sol

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har det precis lika fint som oss. Gudars vilken energikick detta väder bjuder på.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så många....fast frågan är om den helt perfekta muggen finns? Kanske därför även jag spanar lite då och då fast jag verkligen inte heller behöver muggar.. Kram i solen

    SvaraRadera