onsdag 26 mars 2014

God morgon vänner!

Ja så särskilt god eller morgon är det kanske inte men efter ett kort avbrott vid niotiden för att ge min stackars svältande sambo mat, hoppade jag i säng igen och vaknade nyss

IMG_9264

De lille tussen är bekymrad över sin sjuka matte; sniffar på min andedräkt, piper och tvättar mig försiktigt i pannan

Kan ju knappast bli sämre av den behandlingen :)

Det lär inte bli någon omplantering av sticklingar eller andra stordåd i dag heller – bäst vila sig i form tror jag

Ha det gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Låter illa, krya på dig! Hoppas Oscar pysslar om dig ordentligt :)

    SvaraRadera
  2. Å det gör han verkligen :) Det finns hopp om livet - jag är bara vansinnesförkyld men han känner ju att något är galet

    SvaraRadera
  3. Oskar är en klok katt:-) Krya på dig!

    SvaraRadera