söndag 2 mars 2014

Gladshopping

Stor skillnad på tröst och gladshopping!

Smet in på Indiska för att kolla vårnyheterna och föll pladask – inte bara en gång utan två

IMG_0084x

IMG_0085

Så vacker att jag knappast kommer att fylla den med något

När jag stod i kassan för att betala ljuvligheten såg jag ett annat måsteha i ögonvrån

IMG_0080

Hur glad blir man inte av det här fatet

Gårdagens glada måbrakänsla håller i sig än och jag har nyss givit mig själv en ansiktsrenovering vilket inte direkt får mig att må sämre

Lite middag, kattgos och slötittande på TV ovanpå det och jag kommer att vara helt redo för jobb i morgon

Må så gott!

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Fina! Skit att jag aldrig var in på Indiska! Å andra sidan finns det ju i Örebro....Kram!

    SvaraRadera
  2. Men skålen, jag dör nästan lite så snygg den var. Fatet var inte sämre det. Visst är det skönt med lite måbra från en burk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad fina!! Indiska får bli besökt nästa gång vi åker till Kalmar.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Det låter betydligt bättre med gladshopping än med tröstshopping och dessutom när gladshoppingen är så där fin. Jag får helt enkelt ta med Linda till Indiska nästa lördag. Kramar till dig och Kungen

    SvaraRadera