söndag 16 mars 2014

Att göra precis som man vill

En av fördelarna – enligt mig då – med att leva ensam är att man kan göra precis som man vill. Helst inom lagens och den sociala acceptansens ramar förstås ;)

Man kan till exempel ha översta hyllan i kylskåpet fylld av skönhetsprodukter man inte använder för tillfället och diverse prover

IMG_0146

Trots att man gör som man vill måste man faktiskt städa emellanåt eftersom den här typen av produkter har begränsad hållbarhet

Städat kylskåp alltså

Av bara farten har det fortsatt lite här och var i skåpen vilket gör mig förbaskat nöjd

Det ska absolut inte städas hela dagen för solen skiner och även om det blåser svinkallt ska jag ut och tanka ljus – nu på momangen

Kram på er

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Men visst är det underbart med ljuset. I kylskåpet finns det inget i hud och sminkväg, men jag har lyckats haffa till mig det jag behöver av plats. Att göra som jag vill hela tiden funkar inte, jag tror make och barn skulle misstycka haha..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gör rätt mycket som jag vill:) Och jag håller med, det är största fördelen med solo-livet. Fast jag har inga skönhetsprodukter i kylen;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Det finns många fördelar med att leva ensam. Jag har vitrinskåpet fullt med garner, tyger, pärlor, akrylfärger, penslar och annat pyssel. Fin-porslinet ligger nerpackat i mammas källare... Just nu är det storrensning hos mig. Ska flytta från skokartong till en riktig lägenhet:-) Kram

    SvaraRadera