fredag 21 februari 2014

Värsta glasögonormen

Just nu kan det hända att jag ser ut så här framför datorn på jobbet

IMG_0035x_thumb[2]

Ja ni får skratta – högt till och med :)

Jag ska göra en undersökning inför en eventuell ögonoperation och måste vara linsfri i en vecka innan

Mina 15 ? år gamla glasögon funkar inte på nära håll och då trycker jag på mig ett par “förstoringsglas” ovanpå

Kan jag starta en trend tro?

Skämt åsido – jag bryr mig inte det är bara jobbigt att inte ha vidseende och jag tar lätt luftsteg vid trottoarkanter

Det är absolut skitväder med blöt tung snö och blåst men jag koncentrerar mig på det faktum att det är fredag och att jag ska få sovmorgon i morgon

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Helt klart en ny trend snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihihi sötis! De är tunga dessutom när man har två. :)
    Lycka till med ögonplanerna, önskar att jag kunde göra det där också faktiskt.
    Här idiotregnar det idag, vräker ner men ingen snö. Ändå lite bra.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Läckert! Och jag är lite nyfiken på en sån operation med....Kram

    SvaraRadera