torsdag 13 februari 2014

Testar ny variant och helt blå

Som vanligt glömmer jag att gå till frissan någorlunda regelbundet och min utväxt var inte att leka med

Jag brukar ju fixa färgen själv men tycker det är svårt att få till det 100 med allt hår så jag lät ett proffs ta över

IMG_9826

Många tunna slingor i stället för färg i hela hårbottnen och jag är toknöjd med resultatet

Min tanke är att utväxten inte ska synas så fort på det här sättet

Funkar det tro?

IMG_9835

I vuxen ålder har jag skytt mörkblått mer eller mindre som pesten eftersom det var i stort sett den enda färg min ömma moder valde att klä mig i

Blev ganska förvånad när jag kom till jobbet och insåg att hela jag var ganska så mörkblå

Funkade ok trots allt och jag fick inga rysarvibbar

I dag har jag köpt en inliner i färgen blonde till insida av ögonfranskanten så rätt som det är får jag kanske lust att sminka mig igen. Just nu är det mest bara ögonbryn, mineralfoundation och rouge

I morgon ska ni få veta vad jag tycker om läppkitet från Bliss – förstår att ni väntat ivrigt :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

3 kommentarer:

  1. Jag har minsann funderat på samma, för det är inte alls roligt med utväxt nu som jag har 40% grått hår. Jag är nog lik min mamma och blir förmodligen vit i skallen snart. Nu är det så mycket grått att det är skitfult efter 3-4 veckor, ryser…

    Ska bli kul att höra vad du tycker om bliss fabulips:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Funkar alldeles jäkla skitbra hälsar da frisörska:) Kram

    SvaraRadera
  3. Fin du är i blå och håret. :)
    kramar <3<3<3

    SvaraRadera