fredag 7 februari 2014

Sålt – ångrat lite sådär – köpt tillbaka

Ja visst finns det annat som lämnat garderoben som jag saknat men först efter en lägre tid och inte alls på samma sätt som min Grandma i powder

#745 Sigh dress Almost black

Sigh dress i almost black är ett sånt plagg

Det är nu i vinter någon gång jag börjat tänka på den igen och när jag fick möjlighet att köpa den till väldigt bra pris av en pålitlig säljare kunde jag inte låta bli

I garderoben finns ju ett antal plagg som jag lätt kan kombinera den med

pagesigh

Ja det funkar hur bra som helst med Sigh skirt över ;)

pagekkoftor

För övrigt börjar jag nästan känna mig som människa igen och det är nu det svåra börjar

Att ta det lugnt!

Det är ju så urbota skittråkigt att vara sjuk men det är alltså nu det gäller att inte börja härja utan fortsätta ta det lugnt och öka på aktiviteten något lite varje dag

Att ta mig till djuraffären och köpa kattmat och till ICA för att köpa mat till mig själv var fullt tillräckliga fredagsaktiviteter

Medan jag skriver fladdrar tända ljus, Oskar snusar hörbart intill mig och regnet piskar på fönsterrutorna

Lite god och glad för första gången på ett bra tag………

På ett stillsamt sätt så klart ;)

Kram på er

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

5 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre. Blev en riktig pärs det där! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du mår bättre, och att du fått tillbaka den saknade klänningen. Du får minsann hålla dig lugn ett tag till så du blir ordentlig frisk.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, håller med ovanstående såklart, skönt att du är på bättrningsvägen, för fy vad tråkigt det är att vara sjuk. Kram och fin lördag

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt det är om man ångrar något man sålt. det har inte hänt så ofta för mig men en sak har jag ångrat faktiskt och den verkar omöjlig att få tag i igen. Kram kram fina du!

    SvaraRadera