lördag 1 februari 2014

Överraskning i brevlådan :)

Jag har inte ägt ett armbandsur på många många år men när det började dyka upp bilder på den här typen av klockor lite här och där kände jag ett svårt habegär efter en i roséguld

4158271

Att köpa en dyr märkesklocka var det inte tal om – visste ju att jag skulle tröttna på den så småningom

När jag såg annonsen från Let’s Deal kände jag att en klocka för 199:- inklusive frakt var helt överkomligt i jämförelse med tex den här från M Kors som man just nu kan hitta på Campadre för 1.999:- i stället för ordinarie pris 2.799:-

200_12-mk8096_1-3_1390997030

 

Jag är väldigt nöjd med min billighetsklocka :)

IMG_9805x

För stor för mina smala handleder så klart eftersom det är en unisexmodell så bandet ska kortas men den är skitsnygg och lagom tung

Dessutom tickar den hörbart och det gillar jag – känns lite tryggt på något sätt

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

4 kommentarer:

  1. Inte alls, jag har också en stor klocka (när jag inte jobbar)
    En retro SAS-modell. Det är coolt med större klockor på kvinnor och dessutom behöver vi stora siffror ;)

    SvaraRadera
  2. Snygg! Använder aldrig klocka tyvärr. Har vant mig av med det. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja den där var riktig snygg faktisk. Jag använder heller aldrig armbandsur, telefonen är liksom alltid med:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Använde aldrig klocka ett tag eftersom jag tyckte att jag jämnt var omringad av klockor och minuter på jobbet.

    Har ju mobil, men uppskattar faktiskt numera att ha en klocka på armen, går faktiskt fortare att kolla på än att hala upp mobilen ;-)

    Har också en större modell, gillar inte de små alls.

    Kram!

    SvaraRadera