fredag 14 februari 2014

Oskar bloggar

Bäst jag hoppar in lite här för Rosen verkar inte vara i någon vidare bloggform

Men det är klart hon har ju varit sjuk så det kanske är lite synd om henne ändå?

Oavsett det gillar jag inte alls att hon ska kliva upp så förbenat tidigt. Jag har ju blivit van vid att sova ut men nu ska det plötsligt stigas upp innan det ens blivit ljust

IMG_9840x

IMG_9838x

Titta bara så trött jag var i morse

Ligga kvar i sängen? Nä det går inte – det är ju mitt jobb att hålla koll på vad Rosen har för sig

Överallt och hela tiden :)

Det blir nog inte mycket med bloggandet i helgen heller för i morgon kommer den där Lingonmänniskan. Hon med de mjuka händerna och skorriga snälla rösten

Vet att Rosen saknat henne och är jätteglad för att hon ska komma hit

Hoppas bara att hon – Rosen alltså – fattar att hon måste städa innan vi kan ta emot besök? Rysligt stökigt här tycker jag och så vill jag ha hjälp att hitta igen mina borttappade råttor!

tassavtryck

6 kommentarer:

  1. Haha, så stökigt kan det väl inte vara? Du får feja lite i krokarna med svansen så är det snart fixat:) Ha nu så mysigt med fina tjejerna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk vilken tur att du ska få träffa alla trevligaste Lingon!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Nu blir det nog jättebra för dig Oskar när du har både Rosen och Lingonet som vill pyssla med dig. Ta hand om dem och ha så trevligt i helgen. Hälsa med stor kram från mig.
    Marika

    SvaraRadera
  4. Hej Oskar!
    Nu kommer jag snart och klappar dig och pratar skånska. Du får spetsa öronen lite så kommer allt gå bra. :)
    kramkram!

    SvaraRadera
  5. Naw...Så söt du é /Nospuss från mig som just kommer från det där Lingonet hihi

    SvaraRadera
  6. Härligt Oskar med dubbelt så mycket kärlek! Ni kommer säkert att ha en alldeles supermysig helg! Hälsa tjejerna!

    SvaraRadera