söndag 2 februari 2014

Odd Molly SS2014 andra släppet

Jag har inte varit speciellt upphetsad över Odd Mollys första släpp från SS2014

Till en del beror det på att jag är mätt just nu och till en del på att jag vet vilka fantastiska godingar som kommer i senare släpp

Just nu kliar det dock alldeles väldigt i klickfingret

get-it-soon (1)

show_image_in_imgtag

show_image_in_imgtag (1)

Bilderna är lånade från Full Circle Star

Har du någon/några favoriter?

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

13 kommentarer:

  1. Här slog jag faktiskt till på efterlängtade plagg på rean, lite för att fira mig själv. Från det nya är jag förtjust i tröjan med fransar, namn? och den där lite slappt kavajliknande koftan även om den kanske inte känns som största nyheten. Klänningen är riktigt fin men då Shibori dress från förra året finns här så blir det inget köp.
    Kramar till dig och kungen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har svårt att låta bli klänningen som ser ut att vara en perfekt modell för mig. Dessutom bor ingen Shibori här.......
      Kramar

      Radera
  2. Den klänningen är jättefin, men lär inte funka på en pygmé som mig. =)
    Bra för reseplånboken som vill ha en massa tillskott innan juni. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har rasande svårt att låta bli klänningen!!!!!

      Radera
  3. Klänningen är ju helt fantastisk! Finns några finheter men jag vill se dom på riktigt först.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag snart övertygat mig själv om att kläningen måste hit hehe
      Kram

      Radera
  4. Jag ska vara ärlig och säga att de lilla jag sett har inte väckt något ha-begär än så länge förutom en kudde:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt för plånboken :)
      Kram

      Radera
  5. Jag blir så nyfiken när du skriver att det kommer en massa i senare släpp! Ska jag spara till dem istället? Just nu är jag mest sugen på den kortärmade Rethinker s/s i rose och den blå batiksjalen, men de är ju inte med i detta släppet utan det som var innan. I övrigt känner jag mig lite klädtrött, men det är typiskt denna tiden på året för mig...
    Ha en fin söndagskväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klännigar Helen - klänningar. My oh my :)
      Kram

      Radera
  6. Inte supersugen, men har å andra sidan kollat ovanligt lite på detta släppet. Har just nu andra saker att lägga mina slantar på också, så gobitar i senare släpp passar alldeles utmärkt. Kram

    SvaraRadera
  7. Kommer det ett släpp till menar du?? Har missat det helt! För än har jag inte hittat något... Hoppas på det tredje släppet då.. ,))
    Vänligen Kine

    SvaraRadera
  8. Nja jag har tappat allt OM-sug. Använder knappt de kläder jag har som inte är koftor. Trist men sant:-( Kram!

    SvaraRadera