torsdag 20 februari 2014

Mer Rebiya

Jag gillade alla blusar, tunikor och klänningar i Rebiyaserien som tyvärr aldrig gick i produktion

Två plagg har jag lyckats lägga vantarna på

page140220

I dag landade det tredje

#142 Rebiya short dress silky powder

Känner mig ganska nöjd så………..tror jag…….

Jag är nämligen inte alls intresserade av de i mina ögon många gånger ganska tråkiga alster som vi fått vänja oss vid de senaste  åren

Det är de där lite speciella plaggen som trots allt dyker upp då och då och gamla godingar som ger mig habegär

Medveten om att jag är ganska usel på att kommentera just nu men jag sitter helt enkelt inte så mycket framför datorn utan ägnar mig åt ohämmat kattgos vilket jag mår väldigt bra av :)

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

13 kommentarer:

  1. Det är de där godingarna som finns kvar hos mig. Allt annat är borta. Ägna dig åt kattgos, det ger mycket.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror ta mej 17 att kattgos fixar allt
      Kram

      Radera
  2. Har blusen och skulle gärna lägga tassarna på tunikan med:) Jäkligt fina plagg det där! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm kanske ska spana efter blusen i blått 😉
      Kram

      Radera
  3. Hade absolut inte haft något emot den tunikan jag heller. Klänningen bor redan här, ett av mina absoluta favoritplagg som aldrig får flytta, kanske läge att inviga den snart dock :-) Kram till dig och sötaste lurvisen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej aldrig sälja! Minns hur toksnygg du var när du provade den i Barkarby
      Kram

      Radera
    2. Det är nog lite Josannes fel att den flyttat in här med Jag fick behov av den just där på Barkarby

      Radera
  4. Så fina plaggen är och vad lustigt att vi bloggade om samma ikväll? :) Två själar samma tanke.
    Massa kramar och hoppas du har en skön kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gjorde vi 😀 Måste genast kolla hos dig
      Kram

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Kattgos är viktigare och grattis till fina plagg. Kram

    SvaraRadera
  7. Jag håller med!
    Väldigt sällan nu för tiden att något plagg från OM fångar mitt intresse...
    Det var bättre förr!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Fint kap du gjort! Ibland funderar jag på om trenden ska vända, att unika plagg dyker upp igen. Gosa på med kissekatten:)
    Kramar

    SvaraRadera