fredag 14 februari 2014

Fabulips från Bliss

Nu har jag testat så länge att jag vågar mig på ett utlåtande

13343495714

Produkterna är lätta och behagliga att använda och gör sitt jobb med beröm godkänt

HÄR är inlägget jag gjorde när jag använt tre av produkterna för första gången

Jag har kollat på nätet och hittat priser från 357:- till 595:- Någonstans mellan 5-600:- verkar vara vanligast

Trots att jag är nöjd med resultatet och gillar kitet kommer jag inte att köpa det igen eftersom lite hemmagjord skrubb på havregryn och honung plus gamla hederliga Carmex gör jobbet precis lika bra till en bråkdel av priset på Fabulips

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

6 kommentarer:

  1. Hej fina du, Tack för din recension. Jag har själv alltid hemma en hemmagjord skrubb för läpparna som jag enkelt gör på honung och socker, ibland med lite mynta olja i eller rosen essence och det blir minst lika bra :-) Sedan har jag ett underbart läppbalsam till läpparna från NUXE som verkligen håller läpparna mjuka:
    http://eleven.se/nuxe-reve-de-miel-lip-balm-12573.html
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) Tack söta för tips på läppbalsam - ska genast prova för Carmex är visserligen bra men luktar och smakar sisådär haha
      Kramar!

      Radera
  2. Lustigt, det var så jag tänkte när jag stod och läste på kitet i julas. Att det där kan jag fixa själv, billigare.

    Kram, och ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du hade så rätt så ;) Hade aldrig köpt det om jag inte haft ett par rabattcheckar på Åhléns men blev så himlans nyfiken.
      Kram å ha det så fint själv!

      Radera
  3. Jag kan hålla med till viss del, och jag hade nog tvekat om det varit fullpris när jag köpte mitt kit. Rengöringen är fantastisk tycker jag som använder läppstift varje dag, peelingen skulle jag klara av att fixa hemma själv, men jag är tokig i lipplumpern. Den smakar galet gott:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också rengöringen men mest för att den känns skön - behöver den nog egentligen inte för jag kör bara läppglans i olika former och det sätter sig ju inte lika hårt. Ska ge plumpern en chans till för jag kommer inte riktigt överens med den ;)
      Kram

      Radera