onsdag 5 februari 2014

En snygging från Odd Molly 2014SS släpp tre

Åååååå så jag vill ha den – det förstår ni väl ;)

53889

53889b

53889d

City campers dress

Återstår att se om produktbild stämmer med verklighet för en sån urringning skulle för min del kräva ett linne och då förstörs ju den fina ryggen????

Vänta tills jag kan prova live alltså

Men drömma lite kan jag ju göra…….

Bilderna är lånade från Lisen

clip_art_illustration_of_a_cartoon_red_rose_with_green_stems_0515-1001-2620-0510_SMUXXX

9 kommentarer:

  1. Men har inte du en finfin sömmerska? Sy i en kil i urringningen så slipper du linne:-) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Löööv jo!!! Tänkte inte alls på det
      Kram!

      Radera
  2. Snygg!...men som sagt var lite knepigt vad man ska ha under....?
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Tänkte precis på samma sak, den urringningen är det inte många som kan ha UTAN att ha något under.
    Men vackra broderier är det på denna.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. mina boobs hänger så långt ner så om jag hoppa bh så kan jag nog ha den klänningen, men veti tusan om jag känner för det... haha

    men snygg var den :-)

    SvaraRadera
  5. Fina broderier men för svart och för lång, speciellt bak, tycker jag. Såg den i rosa också - snygg!! - men varför den ojämna kanten och en gigantisk urringning?
    Själv tycker jag bäst om Somine Dress, bara inte i svart. Den har perfekt längd och så snyggt täckande på framsidan!
    Kram
    /Jolanta

    SvaraRadera
  6. Vacker! Den är helt underbar :-) Hoppas den är lika fin live...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tja jag har ju inga stora problem med att visa lite lökar, för mig blir problemet ryggen. Inget snyggt att visa behåbanden. Att gå utan behå känns ju inte riktigt som nåt alternativ;) Kram

    SvaraRadera